Forbes dergisi, 2006 yılının dünya dolar milyarderleri listesinden sonra, dünyanın en pahalı otomobil listesini de yayınladı. İşte dünyanın en pahalı otobilleri: Dünyanın en pahalı arabası, 1 milyon 192 bin 57 dolar fiyatla Volkswagen'in üretittiği Bugatti Veyron olurken, ikinci en pahalı araba, Bugatti Veyron'un neredeyse yarı fiyatına denk gelen, 667 bin 321 dolarlık Pegani Zona Roadster oldu. Forbes'in dünyanın en pahalı otomobilleri listesi şöyle:
Bugatti Veyron - 1 milyon 192 bin 57 dolar.
Pegani Zona Roadster - 667 bin dolar.
SSC Ultimate Aero - 654 bin dolar.
Leblanc Mirabeau - 645 bin dolar.
Saleen S7 Twin-Turbo - 555 bin dolar.
Koenigsegg CCR - 545 bin dolar.
McMerc - 452 bin dolar.
Maybach 62 - 385 bin dolar.
Porsche Carerra GT - 440 bin dolar..
Maybach 57 S - 367 bin dolar.
bu kadar para verip o arabalar binilir mi be o arabayı alıp sergilicen ;-l) ;-l) ;-l) ;-l)
haklısın ya ben okadar para verdikden sonra binmeye kıyamam o arabalara
abi ukalalık etmek istemem ama fortis dergisi hata yapmıs sanırım cunku bunlardan daha pahalıı araclar var yani Ferrari enzo 1.2 milyon dolar olmasına karsın listede bile yok kaldıki ferrari enzodan daha pahallı kac arac var bu pahallı olma neye göre sınıflandırmışlar ben onu anlamadım
Alıntı yapılan: bucakmagduru - Mar 01, 2008, 09:19 ÖS
haklısın ya ben okadar para verdikden sonra binmeye kıyamam o arabalara
ben eve özel vitrin yaptırır ona koyarım aracı walla(gerçi bu bi hayal ama) ;-l) ;0)
Alıntı yapılan: anizeo - Mar 04, 2008, 02:37 ÖS
abi ukalalık etmek istemem ama fortis dergisi hata yapmıs sanırım cunku bunlardan daha pahalıı araclar var yani Ferrari enzo 1.2 milyon dolar olmasına karsın listede bile yok kaldıki ferrari enzodan daha pahallı kac arac var bu pahallı olma neye göre sınıflandırmışlar ben onu anlamadım
öncelikle derginin ismi Forbes.
sıralamanın neye gore yapıldıgını bilmiyorum.
ama bi bildikleri wardır.
okdaar parqam olsa araba alam 2.el temiz bir uçak alırım daha iyi :D zuahhaha
Alıntı yapılan: fox-gladio - Mar 01, 2008, 09:12 ÖS
Forbes dergisi, 2006 yılının dünya dolar milyarderleri listesinden sonra, dünyanın en pahalı otomobil listesini de yayınladı. İşte dünyanın en pahalı otobilleri: Dünyanın en pahalı arabası, 1 milyon 192 bin 57 dolar fiyatla Volkswagen'in üretittiği Bugatti Veyron olurken, ikinci en pahalı araba, Bugatti Veyron'un neredeyse yarı fiyatına denk gelen, 667 bin 321 dolarlık Pegani Zona Roadster oldu. Forbes'in dünyanın en pahalı otomobilleri listesi şöyle:
Bugatti Veyron - 1 milyon 192 bin 57 dolar.
Pegani Zona Roadster - 667 bin dolar.
SSC Ultimate Aero - 654 bin dolar.
Leblanc Mirabeau - 645 bin dolar.
Saleen S7 Twin-Turbo - 555 bin dolar.
Koenigsegg CCR - 545 bin dolar.
McMerc - 452 bin dolar.
Maybach 62 - 385 bin dolar.
Porsche Carerra GT - 440 bin dolar..
Maybach 57 S - 367 bin dolar.
BrabuS TKR ' yi unutma bence ;) bugatti veyrondan dahada hızlı bu arada 1014 hp. paylaşım çok güzel kardeşim eline sağlık
ferrar, paramı edio allahın seversen huseyin bunlar para edenler
Alıntı yapılan: yörmeli26 - Şub 20, 2008, 04:42 ÖS
bencede orabaları alıp sergilicen............ ;*=D ;*=D ;*=D ;*=D ;*=D
walla aynen o kadar para werdikten sonra kıyıp binemezsin
Alıntı yapılan: inventive_ümit - Mar 01, 2008, 09:17 ÖS
bu kadar para verip o arabalar binilir mi be o arabayı alıp sergilicen ;-l) ;-l) ;-l) ;-l)
yok be çok güzel binilir süper olur walla........
o markalar ne öle ya ordan bı mercedes le porsche yi biliom :D
o arabalara bınılmez buralarda bea. o kadar param olsa burda durmam zatiii
ya okadar para vercem bide binecem
olduktan sonra o arabalara o paralar werılırrrrrrr (ölümünede binilirrrrrrr)hemde buyuk bır keyıfle
ah ahhhhhhhhh
Aston Martin One-77 1,2 milyon sterlin..........
bn okadar parayı onlara verceeme gider sıfır feraari alırım ondan daha iyi ;)
Arkadaşım Bugatti Veyron - 1 milyon 192 bin 57 dolar. fiyatını haddinden fazLa aŞtı sport modeLi iLe ve normaLide ßaya ßi yükseLmiş oLması Lazım fiyatının. ßu arada ßmw nin Gina modeLine ßi ßakın iSterseniz oda fena ßi araßa değil fiyatı hakkına ßir ßiLqim yok.
ulan okdr param olsa bıle vermem bunun vergısini nsl odicen!! :-() :-() :-()
ulan o kadar paranın 100de 1 ini verip binilcek ne kadar şey var :D:D o kadar para verip bi demir parçası mı alıcam kaza yap bum
(http://www.arabaresimlerim.net/data/media/10/bugatti-veyron-big.jpg)
en pahalı araba buymuş
Artık En PahaLı Araßa Bugatti Veyron Grand Sport
(http://autoworld.files.wordpress.com/2008/08/bugatti-veyron-164-grand-sport-debut-img_1.jpg)
(http://autostrada.files.wordpress.com/2008/08/veyrongs_frontangle1.jpg)
Coupe versiyondaki gibi 16 silindirli 1001 HP'lik turbo motor ile donatılan Veyron 16.4 Grand Sport polikarbon tavanlı versiyonunda 406 km/s'lik sürati ile dünyanın en hızlı convertible otomobili olmaya aday. Eğer üstü açılabilir şeffaf tavanı çıkarıp kullanacaksanız son hız 349 km/s'i aşamıyor.
4.46 metre uzunluğa, 2 metre genişliğe, 1.2 metre yüksekliğe sahip otomobilin ağırlığı 1968 kg. 16 silindiri W konfigürasyonunda olan 8 litre hacmindeki motor, 4 adet turbo ile besleniyor. 6000 devirde 1001 beygir, 2200-5500 devir aralığında 1250 Nm tork üreten motorun gücü yere 7 vitesli DSG şanzımanından ve 4 tekerleğinden aktarılıyor. Tekerlekleri ise önde 265 arkada ise 365 mm genişliğinde.
Veyron Coupe ile karşılaştırıldığında Gran Sport'un en belirgin farkı daha yüksek ön cam, yeni tasarlanan LED'li farlar ve at nalı şeklindeki çizgiye sahip jantlar oluyor. Diğer taraftan karbon fiber monokok gövde açık tavanın yapısal olarak araçta yer açtığı kayıpları telefi etmek için çok etkin bir seçim olmuş.
Süper spor aracın yerden yüksekliği kullanım amacına göre değişiyor. "Standart" modunda aracın yere en yakın noktası 125 mm, 220 km/s hıza kadar olan bu modda kullanılabilen aracın aerodinamik katsayısı ise 0.39 cw. Virajlı yollarda ve yarış pistlerinde kullanım için olan "Handling" modunda aracın yere en yakın noktası 80 mm oluyor ve aerodinamik katsayısı 0.42 cw'ye yükseliyor. "Top Speed" modunda yani 375 km/s'in üzerindeki hızlarda, aracın yere en yakın noktası 65 mm oluyor ve aerodinamik katsayısı 0.36 cw'ye düşüyor.
Bugatti'nin açıklamalarına göre karbon fiber yan marjpiyelerin etrafında ve aktarma tünellerinden B sütuna kadar geniş bir alanı kapsıyor. Ayrıca tekrar tasarlanan hava girişlerindeki 10 cm'lik karbon fiber malzeme aracın takla atması halinde daha iyi korunmasını sağlıyor. Ayrıca Gran Sport'da dikiz aynasına entegre 2.7 inç monitöre bağlı arka görüş kamerası ve "Puccini" ses sistemi de standart olarak sunuluyor.
Aracın fren sistemi, önde 8 pistonlu 400 mm çapında karbon seramik disklerden arkada ise 6 pistonlu 380 mm çapında karbon seramik disklerden ve aerodinamik katsayısını 0.68 cw'ye yükselten arka kanattan oluşuyor. Veyron'un 100 km/s hızdan frenlendiğinde durma mesafesi 31.4 metre.
Mart 2009'dan itibaren vergiler hariç 1.4 milyon Euro'ya satışa sunulacak otomobilden 150 adet üretilecek.
100 litrelik yakıt tankına sahip aracın şehir içi yakıt sarfiyatı 41.9L/100km. Şehir dışında 15.6L/100km olan olan sarfiyat karma kullanımda 24.9L/100km...
aLıntıdır...
yanlız araba araba ama da bize sadece burdan bakmak düşer inşallah içimizden birisi bu tür arabalara binecek kadar zengin olurda bizde bi tur atma şansı yakalrız :D
byler slalayın bunlar arabamı hacı muroyha laf yok :D :d
;===)
arabalarda yani mükemmel keşke olsa da gezsek.insan hayal ettiği sürece yaşar birgün o da olur inaşallah.
süpermiş saolasın
oaraba lar dan biir bnm ola alır evimdem içinde saklarım içinde yatarım o arabanın hangi yani kim laı tabi okdr para varmı m,illetteee biz daka karnımızı zor doyuruyoz :D ;=Z ;-Q ^-^ ;#]
healal sana abiş uğur abii
:25magia-hipnosis:
:(
ßenm amca oqLu war ßrad pitt onda war
süpermiş ne dilim başkaa anca zenginler alır bizim gibiler rüyalarında görür böle arabalarııı :( :( :(
Bugatti Veyron - 1 milyon 192 bin 57 dolar.
ben bu paraya bin tane tofaş araba alırım :DD