• Gemlik Forum - Gemlik'in Paylaşım ve Tartışma Platformu forumuna hoşgeldiniz. Lütfen giriş yapın veyakayıt olun.
 

AVEA JET KOTA SORGULAMA

Başlatan nn123, Mar 30, 2011, 09:02 ös

« önceki - sonraki »

nn123

Arkadaşlar avea jet kullanıyorum kota sorgulama 9495e KULLAN yazarak yapılıyor ancak "Hattinizin ucretsiz internet kaydi bulunmamaktadir." diye cevap geliyor. Ne yapmalıyım?


Uğur YUCA

KULLAN yazıp 9495' ücretsiz gönderiyorsunuz.
son 48 saat hariç güncel kota miktarını öğreniyorsunuz.

yada

INTERNET yazıp 6000'e ücretsiz SMS göndererek paket dahilinden kullandıkları data miktarını öğrenebilirler.

nn123

Ya anlatamadım galiba. Arkadaşım ben bunları yaptım şu yazı çıkıyo  "Hattiniza tanimli internet kullanimi bulunmamaktadir." veya " Hattiniza tanimli ücretsiz internet kullanimi bulunmamaktadir." mesajı geliyor.

Uğur YUCA

Alıntı yapılan: nn123 - Mar 31, 2011, 05:25 ös
Ya anlatamadım galiba. Arkadaşım ben bunları yaptım şu yazı çıkıyo  "Hattiniza tanimli internet kullanimi bulunmamaktadir." veya " Hattiniza tanimli ücretsiz internet kullanimi bulunmamaktadir." mesajı geliyor.

o zmn sizin hattınıza kayırlı internet kulanmıyorsunuz avea bayisine yada telefon arıyarak bu duruma bir çözüm bulabilirsiniz 444 1 500

nn123


Uğur YUCA


nn123

olamadınız. bu aveayı Allah bildiği gibi yapsın ya. vallahi bıktım artık. bir şeyi de adam gibi yolunda hallolsun. yok illa uğraştıracaklar.  >:( :2suicidio:

Uğur YUCA

Alıntı yapılan: nn123 - Nis 05, 2011, 11:44 ös
olamadınız. bu aveayı Allah bildiği gibi yapsın ya. vallahi bıktım artık. bir şeyi de adam gibi yolunda hallolsun. yok illa uğraştıracaklar.  >:( :2suicidio:

"KALAN MB" yazıp 9495'e ücretsiz SMS göndererek paket dahilinden kullandıkları data miktarını öğrenebilirler.

size önerim önerilere istediginiz gibi agzınıza ne geliyorsa ne geçiriyorsanız yazın kesin yarın size döneceklerdir bundan emin olun siz ugraşmayın onlar ugraşsın
;)

http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=contactus&lang=tr&flag=2&lang=tr&pagemenu=onerileriniz