Design By MehmeT çekimleriyle Gemlik (3) En Yeni...

Başlatan design_By_Mehmet, Mar 13, 2009, 01:41 ÖS

« önceki - sonraki »

design_By_Mehmet


Design By MehmeT ÇekimLeri Devam Ediyor & Edecek....





























İmzam Yok bassam oLurmu... ¿

design_By_Mehmet

İmzam Yok bassam oLurmu... ¿

Çakır

selam arkadaşım kaç yıl önce çektin bu kar manzarası fotoğrafları baya olması lazım
gemliğe bu kadar kar ne zaman yağmış ya hu yoksa benim haberim mi yok  :D fotoğraflar güzel emeğine sağlık... :)
Güneşi DOĞDUĞU GİBİ, Sαbαhı GELDİĞİ GİBİ, Sevdiğin insαnı OLDUĞU GİBİ' kαbul et..!!..

Uğur YUCA

resimler 10 numara karlı gemlik bir başka yaw benden + 5 rep ;)

design_By_Mehmet

eyw. arkadaşLar reSimLer o Kadar eSki diiL ya. en FazLa 1.ßucuk Sene ama Taze daha qün ıŞıqına yeni cıktı :D :D :D yoRumLarınız iÇin teŞkLer devamı qeLecek merak etmeyin. ;)
İmzam Yok bassam oLurmu... ¿

Uğur YUCA

Alıntı yapılan: design_By_Mehmet - Mar 13, 2009, 07:53 ÖS
eyw. arkadaşLar reSimLer o Kadar eSki diiL ya. en FazLa 1.ßucuk Sene ama Taze daha qün ıŞıqına yeni cıktı :D :D :D yoRumLarınız iÇin teŞkLer devamı qeLecek merak etmeyin. ;)

yaw bunların videosunu yapalımda siteye koyalım meehmet yap bir gemlik videosu

design_By_Mehmet

tmm yaparım ßi ara hePsinin viDeosunu da sizinki Kadar oLmaz... :D
İmzam Yok bassam oLurmu... ¿

çαηαк

arkadasım ellerın det gormesın onceden benımde makınem vardı cekıp cekıp koyuyodum ama sımdı yok senın gıbı kısılerın boyle ılgıyle caba harcadıklarını gorunce gercekten cok mutlu oluyorum ellerıne saglık dıyorum

suan admın panelıne gıremıyorum unutturma bana gırdıgımde sana helalınden bi +20 rep verıcem

[email protected]


Uğur YUCA

Alıntı yapılan: ▓©@ŋ@К▓ - Mar 15, 2009, 02:23 ÖS
arkadasım ellerın det gormesın onceden benımde makınem vardı cekıp cekıp koyuyodum ama sımdı yok senın gıbı kısılerın boyle ılgıyle caba harcadıklarını gorunce gercekten cok mutlu oluyorum ellerıne saglık dıyorum

suan admın panelıne gıremıyorum unutturma bana gırdıgımde sana helalınden bi +20 rep verıcem

admin paneline girmene gerek yok be adaş :D rep daha vermeyi bilmiyomusun ::)

design_By_Mehmet

eyw SaoLasınız aRkadaşLar daha çekyiroRum sürekLi fotoqraf imkaNım oLdukca yorumLarınız we rep Leriniz iÇin teŞekkrLer...
İmzam Yok bassam oLurmu... ¿

çαηαк

Alıntı yapılan: uguryuca - Mar 15, 2009, 06:08 ÖS
Alıntı yapılan: ▓©@ŋ@К▓ - Mar 15, 2009, 02:23 ÖS
arkadasım ellerın det gormesın onceden benımde makınem vardı cekıp cekıp koyuyodum ama sımdı yok senın gıbı kısılerın boyle ılgıyle caba harcadıklarını gorunce gercekten cok mutlu oluyorum ellerıne saglık dıyorum

suan admın panelıne gıremıyorum unutturma bana gırdıgımde sana helalınden bi +20 rep verıcem

ya adaş uzun zamandır rep vermeye vermeye unutmusum sonradan aklıoma geldı verdım merak erme sen

admin paneline girmene gerek yok be adaş :D rep daha vermeyi bilmiyomusun ::)

design_By_Mehmet

Alıntı yapılan: ▓©@ŋ@К▓ - Mar 16, 2009, 12:39 ÖS
Alıntı yapılan: uguryuca - Mar 15, 2009, 06:08 ÖS
Alıntı yapılan: ▓©@ŋ@К▓ - Mar 15, 2009, 02:23 ÖS
arkadasım ellerın det gormesın onceden benımde makınem vardı cekıp cekıp koyuyodum ama sımdı yok senın gıbı kısılerın boyle ılgıyle caba harcadıklarını gorunce gercekten cok mutlu oluyorum ellerıne saglık dıyorum

suan admın panelıne gıremıyorum unutturma bana gırdıgımde sana helalınden bi +20 rep verıcem

ya adaş uzun zamandır rep vermeye vermeye unutmusum sonradan aklıoma geldı verdım merak erme sen

admin paneline girmene gerek yok be adaş :D rep daha vermeyi bilmiyomusun ::)


eyw saoLasın kardeş :)
İmzam Yok bassam oLurmu... ¿

design_By_Mehmet

qeLiyo qeLiyo az kaLdı yoLda yeni ResimLer arkadaşLar.... ;) ;-Q
İmzam Yok bassam oLurmu... ¿

The_real

herşey iyi güzelde şu resimlere neden banner koyuyosuunuz?



Yüksel Türk! Senin İçin Yüksekliğin Hududu Yoktur. İşte Parola Budur. M.Kemal ATATÜRK

Uğur YUCA

Alıntı yapılan: The_real - Mar 26, 2009, 04:37 ÖS
herşey iyi güzelde şu resimlere neden banner koyuyosuunuz?

emege saygısızlık edenler için koyuyoruz farkımız olsun diye koyuyoruz begendiginiz bir fotograf var ise atan kişiden bannersiz alabilirsin özel mesaj göndererek ;)

Uğur YUCA