Osmanlıda MSN Nasıl olurdu

Başlatan ÇaNaK, Ksm 23, 2007, 02:40 ÖS

« önceki - sonraki »

çαηαк


çαηαк


çıtçıt

süper uğur abi nickte ne yazıyor istanbulu fetinde :D  ;)


andavalsınız lan birazcık anlayın mantık denen kavram yok delikanlılık yalan o delikanlı toplumun alayı abaza sorsana bi onlara hiç gitmişmi namaza......

RoCKMaN

süper bu paylasım eline kolunja saglık kardesim ;D ;D ;D






discojey

fatihsultanmehmet@ottoman.com  baba süperyaa
eline sağlık........

bucakmagduru

namım unutulmaya
harem ağası (cariyelerleyim)
süperdi ellerine sağlık

Herbiseyim


gölge

offf bu ne manyak bişi bu yaa emeğine sağlık hepsi süper ötesi valla ;D
Bari sen anla!
Simsiyah, her yer siyah...
Vazgeçersen kaybedersin,
Vazgeçersen yitip gidersin...!!!!

Herbiseyim

istanbulu fethedip hemen donucem  :D :D ;*=D

ô Š Ł  ε ж

sohbet'ül görünen :)
namım unutulmaya  :-()
Beşiktaş'k

sersericadı

Veziri pataklıyorum gelicem  :-()
Paylaşım için teşekkürler


DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ

    TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ

    ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ

    SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ

    SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE

    İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE

    ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE

    DUY ULAN SOYSUZ
    
     NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE


ByDr-Hn

payLasım ıcın sagoL.. ;-l)

has000

kımın mmahallesınden yha aslan ugur abı spr bı paylasım
Hayat Ellerimden Akıp Gidiyor..

has000

Hayat Ellerimden Akıp Gidiyor..