MiLyon DolarLık VOS VOSS

Başlatan anizeo, Tem 22, 2007, 10:47 ÖS

« önceki - sonraki »

« ąŋîZєø »


/>
/>
/>
/>

/>
harbi milyon $ voss voss yanee ;D ;D

« ąŋîZєø »


çαηαк


« ąŋîZєø »

onuda alırım sana  hec merak

etme  ;D :D ;)

« ąŋîZєø »

Alıntı yapılan: TeXaS - Ağu 02, 2007, 10:22 ÖS
kroyum emme para bende diosun yanii

hey allahım ben sane ne diem kardeşim :D :D

çıtçıt

Alıntı yapılan: anizeo - Tem 23, 2007, 09:45 ÖS
onuda alırım sana  hec merak

etme  ;D :D ;)


alin deymişken bittanede bana alıver be zeo :D


andavalsınız lan birazcık anlayın mantık denen kavram yok delikanlılık yalan o delikanlı toplumun alayı abaza sorsana bi onlara hiç gitmişmi namaza......

« ąŋîZєø »

sanada alırım onada alırım  :) :)

baphomet

Bu Bu Nedir Bu :D Ben Arabadan Çok Ufoya Benzettim :P
Ben İmza Neyim BilmemParnakBassam Olurmu?

discojey

aynen be abi hele şu ilk resim varsa çizgifilm de bulunan tavşanları andırıyo(biraz saçma oldu ama) süper olmuş...... ;0)

bucakmagduru

Alıntı yapılan: baphomet - Mar 17, 2008, 12:23 ÖS
Bu Bu Nedir Bu :D Ben Arabadan Çok Ufoya Benzettim :P
katılıyom bende ama yinede güsel bişiye benziyo ama o ilk resimde tavsana biniyom gibi gelir insana be

Herbiseyim

 :-() :-() :-()  bu ne beee guzell olmus kım demıs vos vosa bınmem dıye

@[email protected]

bn okadar parayı o vosvosa vermemki lobarghini alırım bitane ondan daha iyi  ;)

@[email protected]


!!!free_devil!!!

harbiden milyon dolarlık
Ç_İ_L_E_K_E_Ş


[email protected]


!!!free_devil!!!

BENDE ARKADAŞA KATILIYOM LAMBORGİNİ FİLAN ALIRIM DAHA İİİ EN AZINDAN PARAM BOŞUNA GİTMEZ İÇİMDE RAHAT EDER
Ç_İ_L_E_K_E_Ş


!!!free_devil!!!

Ç_İ_L_E_K_E_Ş